במדינות מתקדמות כגון ישראל כמעט כל בן אדם מחזיק מכשיר סמארטפון או טאבלט. מתוך הנחה זו צמחה מגמת שיווק סלולרי ומאז היא הולכת וגדלה בקצב אדיר. אנחנו צורכים ומשתפים מידע באמצעות הסלולר במהלך כל היום ולמעשה עבור רבים מאיתנו הוא מהווה איבר נוסף בגוף.
שיווק סלולרי הוא חלק ניכר משיווק באינטרנט. כמעט כל עסק יכול להפיק תועלת משימוש בשיטת שיווק זו. דיווק סלולרי זהו כלי פרסום חדשני ורב עוצמה שמתפתח בקצב מהיר מאוד.
דרכים לפרסום בסלולר
ישנן מספר דרכים שבאמצעותן ניתן לפרסם בסלולר:
- שיווק באמצעות SMS.
- שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני.
- שיווק באמצעות מודעות בדפדפן אינטרנט.
- שיווק באמצעות מודעות במשחקי סלולר.
- קידום אתר סלולרי ועוד.
ההבדל העיקרי בין שיווק באמצעות SMS לשיווק באמצעות הדואר האלקטרוני הוא ששיווק באמצעות SMS צריך להיות בעל תוכן קצר ומתומצת, הוא אינו מוגבל לסוג הטלפון שיש לצרכנים וזה יתרון גדול מאוד.
יותר ויותר אנשים גולשים באתרים באמצעות מכשירים הניידים שלהם לכן שיווק באמצעות מודעות בדפדפן אינטרנט הוא הנפוץ ביותר מבין שיטות השיווק בסלולר.
בנוסף, אנשים רבים משחקים בסלולר ולכן לאחרונה ניתן לראות מודעות פרסום ושיווק במהלך משחק במכשיר הנייד או באנרים באתרי המדיה הגדולים כגון אתרי חדשות.
יתרונותיו של הפרסום במובייל
הפרסום במובייל מאפשר להגיע לקהל מאוד ממוקד ולהתאים את הפרסום בצורה אופטימאלית ביותר.
דוגמה:
חברת אופנה שמנהלת מועדון לקוחות ומעדכנת במייל לגבי מבצעים חדשים.
אפליקציה שכוללת שטח פרסום בו ניתן לפרסם מודעה שיווקית.
למי מתאים קורס שיווק במובייל?
פרסום במובייל היא כלי נוסף והכרחי בשיווק באינטרנט. עסקים רבים שרוצים לפרסם בשיטה זו אינם יודעים להבחין בין מונחים כגון SMS ואפליקציה, היכן ניתן לפרסם ומיהו קהל היעד אליו פונים במובייל. התלמידים בקורס ילמדו את החשיבות של תחום המובייל בתעשייה עם מגוון רחב של דוגמאות ומקרים מעשיים מהשטח.
אהבתם את הכתבה על שיווק סלולארי? כנסו לקבלת מידע על תוכניות שותפים שבאמצעותן ניתן לשווק מוצרים בלי להחזיק חנות עם מלאי מוצרים ולהרוויח על כל עסקה אחוזים נעים רק באמצעות תיווך בין הקונה לבעל המוצר.
לקריאה נוספת על נושאים בשיווק באינטרנט:
לימודי שיווק באינטרנט – הסילבוס המלא