בעידן שלנו, עם מידע שמציף אותנו מכל כיוון אפשרי, שיווק במייל עדיין מוכיח את עצמו בתור כלי חזק ואפקטיבי לעסקים. ובפרט, אחד הכלים המרכזיים והיעילים ביותר כאן הוא הניוזלטר, כלי שמאפשר לנו לשמור על קשר עם הלקוחות בצורה ישירה, אישית ובלתי אמצעית. אם אתם רוצים לדעת איך למקסם את ההשפעה של ניוזלטר בעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה נלמד איך בונים ניוזלטר מנצח, איך מנצלים אוטומציה שיווקית כדי לשפר קמפיינים ומה צריך לעשות כדי לשווק כמו שצריך דרך המייל. מתחילים.

מה זה ניוזלטר?

ניוזלטר הוא דואר אלקטרוני שנשלח למנויים רשומים על בסיס קבוע ונחשב כאחד מערוצי השיווק החשובים ביותר בתמהיל השיווק. המטרה של ניוזלטר היא לשמור על קשר עם הלקוחות, לעדכן אותם בחדשות מעניינות, מוצרים חדשים, מבצעים והנחות ולספק להם תוכן מעניין. ניוזלטר יכול להכיל מגוון רחב של תכנים כמו מאמרים, טיפים, מקרי בוחן ואפילו קישורים למקורות מידע חיצוניים. את הניוזלטר שולחים לרוב על בסיס חודשי, אבל אפשר גם לשלוח בתדירות גבוהה יותר, העיקר לשמור על עקביות והתמדה.

איך בונים ניוזלטר?

הדבר הראשון שצריך להבין כאן הוא שבניית ניוזלטר אפקטיבי דורשת יותר מאשר פשוט כתיבת תוכן. השלב הראשון בתהליך הוא תמיד הגדרת מטרות ברורות. האם אתם רוצים להגביר מכירות? לחזק את הנאמנות וההזדהות של הלקוחות עם המותג? אולי בכלל לעדכן את הקוראים בחדשות האחרונות בתחום מסוים? כשיש לנו מטרה ברורה, קל יותר לייצר ניוזלטר שיכול לענות עליה.

בהמשך, צריך אפיון ולבחור בתבנית עיצובית שתתמוך בתוכן ותהיה נוחה לקריאה. כדאי לנסות ולהשקיע בעיצוב אטרקטיבי, אך לא עמוס מדי, כזה שימשוך את העין ויהיה קל להבנה וקריאה. חשוב גם להכין תוכן איכותי ומעניין וזה מה שימשוך את הקוראים להמשיך לקרוא ולפתוח את הניוזלטרים הבאים.

אוטומציה שיווקית – ניוזלטרים ואפיקי קידום נוספים בלחיצת כפתור

אוטומציה שיווקית היא דרך מצוינת לשדרג ולהקל על השיווק במייל ולהפוך אותו ליעיל ומהיר יותר. עם מערכת דיוור מתקדמת, נוכל לתכנן ולהפעיל קמפיינים אוטומטיים שנשלחים בתזמון מדויק לפי התניות שנבחר. למשל, ניתן להגדיר שליחת ניוזלטר אוטומטי למנויים חדשים שמצטרפים לרשימה, או לשלוח סדרת אימיילים שמבוססת על התנהגות המשתמשים באתר שלנו. אם לצורך העניין אנחנו מוכרים ציוד ספורט, נוכל להגדיר שליחת ניוזלטר עם מידע רלוונטי או מבצעים במייל לאלו שהביעו עניין באופני כושר.

בלימודי אוטומציה שיווקית לומדים בין היתר איך להגדיר תרשימי זרימה אוטומטיים של תוכן ומבצעים, כיצד לנתח את התוצאות ואיך לבצע התאמות. באמצעות אוטומציה אפשר להבטיח שכל ניוזלטר יישלח בדיוק בזמן הנכון, עם תוכן מותאם אישית שיגביר את המעורבות והחיבור של קהל למותגים. כאן בחממה תוכלו ללמוד על התחום, במסגרת קורס שיווק דיגיטלי, ולקבל כלים שיפתחו ביניכם עשרות דלתות בעולם השיווק ועולמות הטק ויאפשרו להתפרנס גם באופן עצמאי.

איזה עסקים יכולים להרוויח מניוזלטר?

ניוזלטר הוא כלי שיווקי מועיל עבור ספקטרום רחב של עסקים. חברות טכנולוגיה יכולות להשתמש בהם כדי לשתף את הלקוחות בעדכונים טכנולוגיים ומוצרים חדשים ולהציע תמיכה טכנית. עסקים בתחום האופנה יכולים לשלוח ניוזלטרים עם טרנדים חדשים, מבצעים מיוחדים והצעות אישיות מותאמות לקוח. על אף שרואים ניוזלטרים לא אחת אצל עסקים גדולים, למעשה גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להפיק תועלת מאפיקי שיווק במייל על ידי שמירה על קשר עם לקוחות קיימים, שיתוף חדשות עסקיות ופרסום של מבצעים ייחודיים.

בנוסף, ניוזלטרים יכולים להיות מועילים לעסקים של נותני שירות, למשל רופאים, יועצים או מטפלים, שיכולים לשמור באמצעותם על קשר עם הלקוחות, לשלוח טיפים ולהזכיר על פגישות עתידיות. בקיצור, כל עסק שרוצה לשמור על קשר עם הלקוחות ולספק להם ערך מוסף יכול להרוויח מניוזלטרים לא מעט.

האם אפשר להרוויח כסף מיצירת ניוזלטרים?

לגמרי כן. יצירת ניוזלטרים יכולה להיות מקור הכנסה בפני עצמו. עסקים גדולים עם תפוצה רחבה למשל, יכולים למכור שטחי פרסום בניוזלטר לחברות אחרות שמעוניינות להגיע לקהל היעד שלהם. לדוגמה, עסק בתחום האופנה יכול להציע למותגי בגדים לפרסם את המוצרים שלהם ב-ניוזלטר שלו ובכך לייצר הכנסה פאסיבית נוספת. כמו כן, עסקים יכולים להשתמש בניוזלטרים כדי לקדם מוצרים או שירותים בתשלום, להציע קורסים או סדנאות בתשלום, ולספק תוכן פרימיום בתמורה לדמי מנוי.

לצד כל הדברים האלו חשוב לזכור שהיום לא מעט עסקים מוכנים לשלם לא מעט לאנשי מקצוע שיודעים לכתוב ולערוך ניוזלטרים, לנהל פעולות אוטומציה ולקדם עבורם תוכן דרך שיווק במייל.

EMAIL MARKETING - להרוויח משיווק במייל

יצירה והפצה של ניוזלטר: עשו ואל תעשו

עשו:

  1. בחרו במערכת ניוזלטר אמינה: השקעה במערכת שמתאימה לצרכים של העסק היא קריטית. מערכת טובה תאפשר לעצב את הניוזלטר בצורה מקצועית, לנהל את המנויים בקלות ולבצע אוטומציה בצורה חלקה.
  2. הכינו ניוזלטר שיתמוך במטרות העסקיות: תוכן איכותי, עיצוב אטרקטיבי והצעות ערך ייחודיות יביאו לתוצאות טובות יותר. בקיצור, אל תשלחו דברים סתם כדי למלא תוכן.
  3. השוואות וניסיונות: השתמשו בכלי A/B Testing כדי לבדוק איזה תוכן, כותרות ותזמון מביאים לתוצאות הטובות ביותר.

אל תעשו:

  1. שליחת ניוזלטרים בתדירות גבוהה מדי: דבר שעלול להרתיע את המנויים ולגרום להם לבטל את המנוי.
  2. לא לשכוח לעקוב אחרי התוצאות: חשוב לנתח את תוצאות הניוזלטרים כדי להבין מה עובד ומה לא ולבצע שיפורים בהתאם.
  3. אל תזלזלו בעיצוב ובתוכן: ניוזלטר שלא מעוצב טוב עם תוכן לא מעניין עשוי להפסיק את העניין של הקוראים.

בשורה התחתונה

שיווק במייל הוא כלי עוצמתי שיכול להניע עסקים קדימה. דרך אימייל מרקטינג נכון, הכנה טובה של ניוזלטרים ושימוש בכלי אוטומציה מתקדמים, אפשר לשפר את הקשר עם הלקוחות ולראות עם הזמן צמיחה וגדילה של ההכנסות. השקעה בזמן ובמאמץ להקמת ותפעול מערכות דיוור איכותיות היא משתלמת ביותר וזו גם הסיבה שהרבה מאד עסקים מוכנים לשלם על זה לא מעט.
רוצים לקבל את הכלים והידע שיאפשרו לכם להשתלב בעולם השיווק ולהציע ניוזלטרים, דיוור ישיר ואוטומציה ללקוחות פרטיים? זה הזמן ליצור קשר עם יועצי הלימודים והקריירה של HackerU 'החממה' להכשרת דור העתיד של ההייטק למידע נוסף אם עולם השיווק מעניין אותך .

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה